rok 2023 nr 2
4. Jakub Fikus – Znaczenie zarządzania relacjami z interesariuszami dla operatorów logistycznych
6. Szymon Jarosz – Współczesne koncepcje zarządzania i ich znaczenie w obszarze logistyki
8. Jakub Knurek – Rola targów wystawienniczych w zarządzaniu marką
11. Marzena Mruklik, Krzysztof Knop – Ocena jakości usług świadczonych przez sklep meblowy z wykorzystaniem metody SERVQUAL12. Jessica Nems, Krzysztof Knop – Doskonalenie procesu realizacji zamówień z wykorzystaniem wybranych metod
14. Michał Powrożnik – Doskonalenie PROCESU montażu urządzenia elektronicznego
16. Alfred Skorupka – Filozoficzne spojrzenie na reguły wpływu społecznego
17. Radosław Wolniak – Deskryptywna analiza danych
18. Radosław Wolniak – Analiza w czasie rzeczywistym w biznesie
19. Radosław Wolniak Smart biking w smart city
21. Wioletta Ocieczek, Klaudia Micor – Zagrożenia psychospołeczne w pracy biurowej